Каталог товарів

FAQ

  • ЯКА ГАРАНТІЯ НА МІЙ ТОВАР?

    Гарантійний термін на товар обчислюється з дня його продажу. Інформація про конкретний гарантійний термін завжди вказана в експлуатаційних документах, що додаються до товару: у гарантійному талоні, технічному паспорті, на етикетці або в іншому супровідному документі. Також цю інформацію часто можна знайти на офіційному сайті виробника Вашого товару.

    Ми пропонуємо наступні гарантійні терміни, залежно від категорії товару:

    • На нові товари: Зазвичай гарантія складає 12 місяців. Деякі виробники можуть надавати розширену гарантію до 24 або навіть 36 місяців, що буде зазначено в документації до такого товару.

    • На товари з Європи (вживані, привезені): Гарантійні терміни на цю категорію товарів становлять від 3 до 9 місяців, залежно від моделі та стану.

    • На відновлені (Refurbished) товари: Гарантія на відновлені товари становить від 2 до 6 місяців.

    Важливо: Для отримання детальної інформації щодо гарантії на конкретний товар, будь ласка, ознайомтеся з його описом на сайті або зверніться до нашого менеджера.

  • ЯК ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ДОСТАВКА ТОВАРУ?

    Ми пропонуємо зручні та надійні способи доставки ваших замовлень по всій Україні, співпрацюючи з провідними логістичними партнерами:

    • Доставка Новою Поштою: Здійснюємо відправлення до відділення або поштомату Нової Пошти у вашому місті. Це найшвидший та найпопулярніший спосіб отримання техніки. Також можлива адресна доставка кур'єром Нової Пошти безпосередньо до входу у вашу будівлю, будинок або під'їзд.

    • Доставка Укрпоштою: Для віддалених населених пунктів або якщо вам зручніше отримати товар у відділенні Укрпошти, ми також здійснюємо відправлення цією службою.

    • Самовивіз: Ви можете забрати своє замовлення безкоштовно у нашому офісі MasterKomp за адресою: м. Хмільник, вул. Соборності, 6.

    Важливо: Зверніть увагу, що при адресній доставці занесення товару до приміщення (квартири/офісу) здійснюється покупцем самостійно. Ми не надаємо послуги підйому на поверх або занесення до приміщення.

  • ЧИ МОЖЛИВО ПРИДБАТИ ТОВАР У РОЗСТРОЧКУ?

    Наразі пряма розстрочка від нашого магазину не надається. Проте, ми дбаємо про ваш комфорт та доступність наших товарів, тому пропонуємо наступні варіанти фінансової допомоги:

    • Оформлення в кредит: Ви можете придбати будь-який доступний товар на нашому сайті в кредит. Для отримання консультації та допомоги в оформленні кредиту, будь ласка, зверніться до нашого менеджера. Він надасть всю необхідну інформацію та допоможе з оформленням заявки через наших банків-партнерів.

    • «Миттєва розстрочка» та «Оплата частинами» від ПриватБанку: Якщо ви є клієнтом ПриватБанку, ви маєте можливість скористатися зручними сервісами «Миттєва розстрочка» або «Оплата частинами». Для оформлення покупки за допомогою цих послуг, будь ласка, зверніться до нашого менеджера перед оформленням замовлення на сайті. Він проінструктує вас щодо подальших кроків.

    Ми активно працюємо над розширенням фінансових можливостей для наших клієнтів. Вже зараз ми ведемо переговори з провідними банками, які надають споживчі кредити та розстрочки, такими як УкрСиббанк, щоб найближчим часом запропонувати вам ще більше вигідних рішень безпосередньо на нашому сайті. Слідкуйте за оновленнями!

  • ЧИ НАДАЄТЕ ВИ ПОСЛУГИ З ПІДКЛЮЧЕННЯ АБО НАЛАШТУВАННЯ ТЕХНІКИ НА МІСЦІ У КЛІЄНТА?

    Наразі, з міркувань безпеки та для забезпечення максимальної якості обслуговування в оптимальних умовах, виїзні послуги з підключення та налаштування техніки (комп'ютерів, офісної техніки) в приватних оселях або офісах клієнтів не надаються.

    Ви можете отримати кваліфіковану допомогу з підключенням та налаштуванням придбаної у нас техніки безпосередньо в нашому сервісному центрі MasterKomp за адресою: м. Хмільник, вул. Соборності, 6.

    Наші фахівці завжди готові надати вам детальну консультацію та необхідну підтримку телефоном або онлайн, щоб ви могли легко налаштувати вашу нову техніку самостійно.

  • ЩО РОБИТИ, ЯКЩО ТОВАР НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ МЕНІ НЕ ПІДІЙШОВ (ЗА ФОРМОЮ, КОЛЬОРОМ, РОЗМІРОМ АБО З ІНШИХ ПРИЧИН)?

    Протягом 14 днів від дати придбання товару (не рахуючи дня купівлі) Ви можете обміняти або повернути товар, який:

    • не використовувався;

    • збережено товарний вигляд і споживчі властивості;

    • відсутній у переліку товарів, що не підлягають обміну або поверненню (згідно з законодавством України).

    Ви можете:

    • Обміняти на аналогічний товар без перерахунку вартості.

    • Обміняти на будь-який інший товар з відповідним перерахунком вартості.

    • Повернути товар та отримати сплачені за нього кошти.

    Як оцінити збереження товарного вигляду: При хорошому освітленні, без застосування спеціальних засобів, на товарі не повинно бути видимих слідів використання у вигляді дрібних подряпин, потертостей, а тим більше відколів, вм'ятин або тріщин. Найпростіше оцінити, чи збережено товарний вигляд, відповівши собі на питання: «Чи купив би я цей товар у такому вигляді, як новий?»

    Більше детальної інформації щодо умов повернення та обміну товару ви знайдете у відповідному розділі нашого сайту: Повернення та Обмін